Rønnede Golf Klub tager meget gerne imod green-fee spillere.

Kære greenfee gæst

Informationer om banen skal søges under greenkeeper info.

Generel information

Normal Greenfee:
Hverdag Kr. 350,- gældende for 18 huller
Weekend og helligdage Kr. 400,- gældende for 18 huller
Par 3 bane Kr. 125,- alle dage

Juniorer halv pris

Restriktioner:
Max Hcp. på hverdage 54 (fra hcp 54-54 skal der spilles fra grøn tee)
Max Hcp. Weekend 54 (fra hcp 54-40 skal der spilles fra grøn tee)

Booking af grupper

Ved booking af grupper er det antallet af bookede tider (svarende til 4 bolde) som senest 14 dage før gruppens bookede tid er gældende for den aftalte greenfee pris, hvis der er lavet en aftale om rabat på greenfeen.

Leje af Buggy

Du skal  være 18 år eller derover for at køre en golfbil. Hvis du skal  krydse vejen over til driving range og par 3 bane skal du have gyldigt kørekort

Klubben råder over buggy´s der kan lejes for kr. kr. 250,- for en runde 18 huller.

Buggy : Booking af golfbiler skal foregå via golfbox.Hvis dette giver problemer kan der bookes via sms på tlf. 6017 0897. Reserveres gennem sekretariatet / Proshop på tlf.: 4440 0907 i åbningstiden. Ved mail og telefonsvare beskeder er booking først gældende når man har modtaget svar herom. Man skal være 18 år for at kunne leje en buggy.

• Klubsekretariatet er ikke altid åbent – Se åbningstider under sekretariatet.
Der vil dog normalt være mulighed for at spille, selv om sekretariatet ikke er åbent. Du skal blot udfylde green-fee bogen, som ligger i klubhuset – og betale din green- fee på den anviste måde.

Den automatiske dørlås i underetagen sikre at det er muligt (fra 1/4-30/9) fra kl.06.00 til kl.23.00 hele ugen, at få adgang til scorekort, toiletter.

• Du kan se i GolfBox, om banen evt. er lukket på grund af match m.m.

• Tidsbestilling er muligt alle dage. Henvendelse i klubsekretariatet Tlf. 44400907 eller book selv i GolfBox.

• Der er kun adgang for spillere med gyldigt DGU-kort eller tilsvarende udenlandske kort. – Der foretages banekontrol.

• Vi har ‘pay-and-play’ på par 3 banen. Det kan være godt givet ud, at booke en lille regelgennemgang af PRO træneren for at komme godt igang på vores par 3 bane.

For at se genrelle informationer, oplysninger om klubben, banen og antal tildelte slag.
Gå til GolfBox klik på ‘klub info’ og find Rønnede Golf Klub, der klikkes der rundt i fanebladet øverst på siden.

1 stk. polet til driving range koster 25 kr og 3 stk. for 60 kr, hvis man ønsker at slå bolde inden runden. Disse kan købes i sekretariatets, proshoppens og cafe'ens åbningstider. Kommer man uden for dette tidsrum er man velkommen til at samle en spand bolde selv.

Drivnig range er lukket onsdage imellem kl.7.00 og 12.00, da der klippes græs.

Fra 1. April til 30. September

Mandage   Seniorklub - Gunstart 9.00-13.00