Hvad er Kaninklubben?

Vi er en flok glade golfspillere som vægter det sociale meget højt. Både herrer og damer. Det rigtige sted at spille, hvis du er ny spiller og ønsker at komme godt fra start. Det rigtige sted at spille, hvis du er erfaren og ønsker at hjælpe de nye godt i gang.

Alle er således velkommen i Kaninklubben uanset alder, køn og handicap, det eneste krav er, at du er godkendt til stor bane.

Vi går som regel i 3 eller 4 bolde i en blanding af handicaps, over og under Hcp. 36. Der er tid til bommerter og lærdom.

Hvor og hvornår

Vi mødes hver mandag kl. 16.00 foran sekretariatet og forventer at slå ud fra kl. 16.30.00 til 17.30

Vi spiller stableford på for 9 (og ind i mellem finder vi på noget andet) med kåring af vinderne bagefter på Cafe Simona.

Turneringsfee er kr. 20,00, som udelukkende går til præmier. Betales ved ankomst.

Evt. spørgsmål kan rettes til :

Svend Nielsen (mød mig om mandagen ved klubhuset)

Vi håber at se mange spillere i denne sæson, nye som gamle.

Kaninklubben

Svend